معرفی نویسنده

معرفی نویسنده کیم یونگ-ها

معرفی نویسنده کیم یونگ-ها

معرفی نویسنده کیم یونگ-ها

«کیم یونگ-ها (Kim Young-ha)» نویسنده و مترجم اهل کره جنوبی متولد سال ۱۹۶۸ در شهر سئول است. کیم یونگ-ها فارغ التحصیل رشته ادبیات انگلیسی  در دانشگاه کره است و در عمده آثار خود داستان هایی را با پس زمینه های تاریخی و سیاسی کشور خودش کره جنوبی به رشته تحریر در آورده است.

یونگ ها از سال 1966 به عنوان نویسنده فعالیت می‌کند و بیش از 20کتاب از او منتشر گردیده است و آثار وی به زبانهای گوناگون ترجمه شده و جوایز مختلفی را به خود اختصاص داده است.

یونگ-ها نویسنده پست مدرنی است که به کمک موقعیت های ناآشنا و گاهی عجیب به کاوش در دنیای مدرن و فرهنگ شهری می پردازد. از خودبیگانگی و ناتوانی در برقراری ارتباط از جمله مضامینی هستند که در اکثر داستان های یونگ-ها به چشم می خورد.

معرفی کتاب خاطرات یک آدم کش

کتاب خاطرات یک آدم کش نوشته کیم یونگ ها است و با ترجمه خاطره‌ کردکریمی در نشرچشمه منتشر شده است. 

خلاصه کتاب

در محلهٔ راوی داستان سه زن تازه کشته شده‌اند زن‌ها همگی بیست و خُرده‌ای‌ساله بودند و دیروقتِ شب در راه خانه کُشته شده بودند. ردِ طناب روی مچ دست‌وپاهای‌شان افتاده بوده است. پلیس حدس می‌زند هر سه زن را یک نفر کشته است. یک قاتل زنجیره‌ای خطرناک. راوی در گذشته قاتل بوده است اما این روزها کم‌کم آلزایمر سراغش آمده و او به خاطر نمی‌آورد این زن‌ها را خودش کشته است یا یک نفر دیگر. به خانه می‌رود و دفترخاطراتش را چک می‌کند و متوجه می‌شود که خودش آن‌ها را نکشته چون او تمام خاطرات قتل‌هایش را می‌نویسد، پس تصمیم می‌گیرد فکری برای این متجاوز که در قلمروش آدم می‌کشد بکند، اما خطر ندارد اتفاقات بدتری در انتظارش است. 

این مطلب را از دست ندهید  معرفی حسن ذوالفقاری و 5 اثر برجسته وی

برای خرید کتاب خاطرات یک آدم‌کش از مجموعه کتاب‌های کتاب فروشی چشمه دلشدگان مشهد بصورت اینترنتی از اینجا اقدام فرمایید

برای خرید کتاب در مشهد و سراسر ایران، به هر عنوانی که علاقه داشته باشید و در هر رده سنی که باشید در بهترین کتابفروشی اینترنتی مشهد ، بهترین شهرکتاب و پردیس کتاب مشهد می‌توانید کتاب مناسب خود را پیدا کنید و از طریق وب سایت کتاب فروشی آنلاین دلشدگان نسبت به تهیه آن اقدام کنید . مثل همیشه می‌توانید خیلی راحت و فوری از وبسایت خرید کنید برای این کار کافیست اسم کالا / کتاب را در پنجره جستجو بنویسید و بعد دکمه خرید را بزنید .

در انتهای صفحه نظر خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما مطرح نمایید و در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *