معرفی کتاب

معرفی کتاب تعمیرکار اثر برنارد مالامود ترجمه شیما الهی نشرچشمه

معرفی کتاب تعمیرکار اثر برنارد مالامود ترجمه شیما الهی نشرچشمه

معرفی کتاب تعمیرکار اثر برنارد مالامود ترجمه شیما الهی نشرچشمه

همسر یاکوف رفته! یاکوف سرخورده و دلزده از روستا راهی شهری بزرگ می‌شه. می‌ره تا ثابت کنه می‌تونه شغلی دست‌وپا کنه و زندگیش رو تغییر بده. اما بی‌خبر از این‌که چه وقایعی در انتظارشه!
گروه‌های افراطی روسیه دنبال بهانه‌ای برای راه‌انداختن یک شورش علیه یهودیانند. و چه بهانه‌ای بهتر از این‌که یهودی جوان داستان ما متهم به قتل یک پسر روس بشه.
بله! شما قراره لحظه به لحظه با این کتاب جانتون گرفته بشه. قراره داستانی با ریتم کند بخونید ولی کتاب رو لحظه‌ای زمین نذارید و خط به خطش رو حس کنید. فرقی نمی‌کنه روسیه‌ی قرن هجدهم باشه یا کشوری در قرن بیست‌ویک، تعصب و تندروی همیشه زندگی آدم‌های زیادی رو گرفته و می‌گیره!
خیلی‌ها معتقدند مالامود یکی از غول‌های داستان‌نویسی آمریکاست! این اولین کتابی بود که از این نویسنده خوندم ولی می‌تونم بگم این لقب برازندشه.

چند سطر از این شاهکار رو با هم بخونیم:

“متاسفانه در این سال‌های اخیر پیشرفت که نکرده‌ایم هیچ، پس‌رفت هم کرده‌ایم، بعد از لغو قانون رعیت‌داری تا امروز دستاورد چندانی نداشته‌ایم.
به نظرم کشوری که در آن انسان صاحب انسان باشد، یک جورهایی نفرین شده است. بوی تعفن چنین فسادی هیچ وقت از مشام روح یک ملت نمی‌رود، و این بوی تعفن بدی‌های آینده است.”
صفحه ۱۶۵ از متن کتاب

 

متن : سعیده تیموری

عکس سعیده تیموری

 

برای خرید کتاب در مشهد و سراسر ایران از لینک زیر اقدام فرمایید:

تعمیرکار – برنارد مالامود – شیما الهی – چشمه

 

برای خرید کتاب در مشهد و سراسر ایران، به هر عنوانی که علاقه داشته باشید و در هر رده سنی که باشید در بزرگترین کتاب فروشی اینترنتی مشهد می‌توانید کتاب مناسب خود را پیدا کنید و از طریق وب سایت کتاب فروشی انلاین دلشدگان نسبت به تهیه آن اقدام کنید . مثل همیشه می‌توانید خیلی راحت و فوری از وبسایت خرید کنید برای این کار کافیست اسم کالا / کتاب را در پنجره جستجو بنویسید و بعد دکمه خرید را بزنید .

این مطلب را از دست ندهید  کتاب عمارت رصدخانه اثر ادوارد گری ترجمه احسان کرم ویسی نشرچشمه

در انتهای صفحه نظر خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما مطرح نمایید و در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *